Egy új élet kezdete

Kedves Mindenki.

Rettentő sokat agyaltam, mire rászántam magam a blog elindításán, valamint az első bejegyzés megírásán. De aztán rájöttem a titokra: nem szabad túlgondolni. Egyszerűen csak írom ami eszembe jut, hagyom, hogy a szavak hömpölyögjenek a lelkemből a képernyőtökre. Fogalmam sincs, hogy olvassa-e bárki most, vagy fogja-e, de úgy érzem, szükségem van erre. Már hónapok óta fogalmazódik meg bennem egy érzés. Sőt, talán évek munkája ez.. lassan kezdődött, de egyre intenzívebben lüktet bennem. Változást akarok.

Rengeteg pillanatott vett el az életemből a social media, főleg a Facebook, az Instagram, a Pinterest. Tökéletes, kamu élet, hazug szavak, beállított képek. Szeretnék kitörni ebből és megtalálni Önmagamat. A Facebookkal már hónapokkal ezelőtt leszámoltam: felfüggesztettem a fiókomat, a messenger egyenlőre elengedhetetlen bizonyos kapcsolatok megtartásához a számomra (sajnos). Az Instagram azért is sarkalatos pont, mert régebben nagyon hajtott a vágy, hogy fotós lehessek és ebben ez a platform nagyon inspirált. Próbálok kevesebb időt felesleges feed-görgetéssel tölteni és többet a való életben.

Gyerekkorom óta a vegetáriánusok táborát erősítem, de úgy érzem, ez már nem elég. Nem azért szeretnék vegán lenni, mert ez a divat. Nem is szeretnék címkéket ragasztani magamra, hogy én akkor most vegán, vegetáriánus, vagy akármi is vagyok. Természetes és egészséges szeretnék lenni. Boldog. Úgy, hogy ezzel nem ártok a környezetemnek.

Az életemben, jelenleg hatalmas változásokon megyek keresztül, így úgy éreztem, hogy ez a legideálisabb időszak, hogy új életet kezdhessek. A célom egy minimalistább, egészségesebb, természetesebb életmód, ami hosszútávon is tartható, nem egy pillanatnyi hóbort. Tudom, rengeteg hasonló blog van a témában, de én nem tanácsokkal szeretnélek titeket ellátni. Csak megörökíteni az utat, amire most rálépek. Nem tudom milyen bejegyzések lesznek, mennyi és mikor, de egy biztos: úgy fogom írni, ahogy az életemet is szeretném élni. Őszintén, szívvel, lélekkel.